Kategorie
Perfumy i kosmetyki

Męski zapach Phantom Paco Rabanne

Phantom Paco Rabanne
Kolczuga. Papier. Skóra Dayglo. Młotkowany metal. Dzianiny, futro. Paco Rabanne oddał hołd plastikowi swoją pierwszą kolekcją Manifesto 12 Unwearable Dresses Made of Contemporary Materials w 1966 roku i podbił świat mody szczypcami i lampą lutowniczą. Jego ubrania z epoki kosmicznej kwestionowały klasyczne kody i nawiązywały do ​​artystycznej awangardy lat 60. Badały pojęcia radykalnego rzemiosła od wykorzystania metalowej siatki jako tkaniny, która otula ciało, po połączenie niekonwencjonalnych materiałów, w celu stworzenia kinetycznych sylwetek. Paco Rabanne innowacyjny dom mody, tak wyjątkowy dzisiaj, jak wtedy, gdy został założony w 1966 roku, od swoich najwcześniejszych kolekcji reprezentuje awangardową wizję ze współczesnymi wartościami. Wraz z mianowaniem Juliena Dosseny na dyrektora artystycznego w 2013 roku, dom wkroczył w świeży, młodzieńczy powiew. Dossena na nowo zinterpretował i ożywił legendarne DNA Paco Rabanne dla całego nowego pokolenia.

Paco Rabanne Phantom otwiera nowy rewolucyjny rozdział

Paco Rabanne oznacza rewolucjonistę. Tak jak projekty Monsieur Rabanne i Julien Dossena rzucają wyzwanie klasycznym kodeksom mody, marka okazała się absolutnym pionierem w świecie perfum z kolekcją przełomowych zapachów. Wprowadzone na rynek w 1969 roku pierwsze damskie perfumy Calandre, zawierały futurystyczną metaliczną różę, inspirowaną fajnymi samochodami i gorącym seksem. Rabanne Pour Homme z 1973 roku utorował drogę dla rodziny aromatów, która podbiła świat męskich perfum: aromatycznego zapachu fougere. Od tego czasu marka tworzy niepowtarzalną sygnaturę wizualną i zapachową, łączącą nieustraszone przekraczanie konwencji z obrazoburczym, erotycznym poczuciem humoru.

Z myślą o aspiracjach pokolenia Z, przełomowy 1 Million zgromadził grupę młodych niekonwencjonalnych talentów, ucieleśniających Million Nation. Duch zespołu, dynamika grupowa, erotyczna postawa. Każdy inspiruje wszystkich. Dzięki Pacocollection, gamie zapachów o płynnej tożsamości płciowej, które wyrażają różne osobowości, od Genius Me po Crazy Me, dom oferuje mikstury z zapierającymi dech w piersiach oryginalnymi nutami, wymyślonymi przez najbardziej kreatywnych perfumiarzy na świecie. W 2021 roku marka nadal przesuwa granice dzięki Phantom Paco Rabanne, oferując wyjątkową wizję, która odzwierciedla aspiracje młodszego pokolenia: świat, w którym każdy może się bronić. Odważne wyzwanie, aby myśleć nieszablonowo i celebrować życie. Utopia, w której bycie innym oznacza piękno. Wynik? Bezprecedensowa kampania w branży perfumeryjnej. Nie mógł tego zrobić nikt inny jak Paco Rabanne.

Witaj w kreatywnej galaktyce Rabanne

Wejdź do galaktyki Paco i zorganizuj międzygalaktyczną imprezę, na której wszyscy będą mile widziani. W zasadzie tutaj możesz być kimkolwiek chcesz. Nie ma znaczenia kim jesteś. Nie ma znaczenia, z jakiej planety pochodzisz. Esencja pewności siebie, popychana przez absolutną atmosferę dobrego samopoczucia. Futurystyczny, aromatyczny zapach zrodzony ze spotkania luksusowego rzemiosła i super technologii. Wykorzystując najnowocześniejszy proces twórczy, składniki zostały wybrane tak, abyś poczuł się energicznie, silnie, pewnie siebie i seksownie. Odważny zapach z nutami nieodparcie kremowej lawendy, energetyzująco pikantnej cytryny i seksownej drzewnej wanilii. Najbardziej rewolucyjny projekt, jaki kiedykolwiek widziała branża. Phantom to pierwszy połączony zapach. Po prostu połóż smartfon na butelce i wystartuj.Odważne wyzwanie, aby myśleć nieszablonowo i celebrować życie.

Słynnemu wizjonerowi zawsze chodziło o przyszłość, odkąd w 1966 roku firma wypuściła sukienki kosmiczne, zaprojektowane dla piękności z innych planet. W oczekiwaniu na świat dobrego samopoczucia, w którym wszyscy czują się pewnie i seksownie. Mile widziana różnica. Bądź sobą. Dzięki oszałamiającej nowej kampanii, nakręconej przez nagradzanego reżysera Antoine’a Bardou Jacqueta, marka idzie o krok dalej i na nowo wymyśla imprezy jutra. Podążaj za bohaterem Paco (David Trulik) i jego Phantomem w ekscytującym spotkaniu z nieziemską pięknością (Kris Grikaite) w chłodnym, retro futurystycznym wszechświecie. Czy to rok 1982 czy 2062? Galaktyka Paco bawi się odniesieniami do popkultury i klasyki science fiction.

Otoczenie: dom inspirowany chłodną modernistyczną architekturą Palm Springs, skąpany w nadprzyrodzonym świetle. Oprawa: elegancka, psychodeliczna impreza, na której hybrydowe, zmysłowe stworzenia tańczą, bawią się, flirtują i kochają swobodnie. Ścieżka dźwiękowa: You Make Me Feel (Mighty Real), wspaniały hymn dla inkluzywności autorstwa Sylwestra, kultowego piosenkarza i autora tekstów, który potrafił zmieniać płeć w latach 70. Klasyczny remake w niesamowitym remiksie przez supernaturalnie fajny duet 2 Many DJs. Międzygalaktyczna załoga nosi projekty Paco Rabanne z domowych archiwów i bardzo pożądane kolekcje autorstwa Juliena Dossena, dyrektora artystycznego od 2013 roku. Ani całkowicie obce, ani całkowicie ludzkie: niesamowite trójwymiarowe twarze galaktyki Paco są wytworami wizjonerskiej marki, ucharakteryzowanymi przez artystką wizażu Isamayę Ffrench. Genialna absolwentka Central St. Martin konsekwentnie przesuwa granice piękna swoją sztuką twarzy i redefiniuje wyjątkowość swoimi radykalnymi fantazjami. Najgorętsze talenty zebrane przez Paco Rabanne, aby stworzyć najlepszą opowieść o dobrym samopoczuciu we wszechświecie perfum.

Butelka i pierwszy połączony zapach

Radykalnie inny. Całkowicie rewolucyjny. Niesamowicie pożądany. Butelka Phantom Paco Rabanne to ekscytujący, retro futurystyczny kawałek wizjonerskiego projektu. Nigdy wcześniej świat perfum nie widział czegoś podobnego: ta wspaniała, kolekcjonerska kreacja jest na dobrej drodze, aby stać się obiektem kultu. Ale błyszcząca butelka w kształcie robota to znacznie więcej. To także pierwsza w historii połączona butelka, dzięki której błyszczący srebrny robot stanie się Twoim uzupełniaczem, ekscytującym sojusznikiem i przewodnikiem w galaktyce Paco, oddanym sprawie, że odważysz się być inny, aby być innym. A tak to działa: chip NFC do komunikacji bezprzewodowej jest wbudowany w nasadki rozpylające butelek o pojemności 100 ml i 150 ml. Po prostu dotknij głowy Phantom swoim smartfonem. Otóż ​​to! Jesteś połączony z jego uniwersum, masz dostęp do ekskluzywnych treści, których kuratorem jest Paco Rabanne: interaktywnych filtrów, spersonalizowanych list odtwarzania, rozszerzonej rzeczywistości, interaktywnych gier i wielu innych. Fantom jest
zawsze do Twojej dyspozycji. To między nim a Tobą nastał początek długotrwałego związku. Po prostu spryskaj się! Czas wyjść na tę międzygalaktyczną imprezę!

Esencja Paco, poza sztuką perfumiarską: ludzkie uczucia, napędzane sztuczną inteligencją, ręcznie zbierane składniki w Grasse. Odtąd wszystko jest inne. Przyszłość zapachów. Futurystyczny, aromatyczny zapach, niczym chromowany speedster z kosmicznej podróży… Witamy w perfumerii nowej generacji! Z tym urzekającym robotem pachniesz nie do odparcia. Naturalnie. W końcu pochodzi od Paco Rabanne, marki, która zawsze odważa się, pokazywać tupet i siłę i jest znana z niepowtarzalnej sygnatury swoich produktów. Ale ten nowy zapach nie tylko cudownie pachnie, bo kiedy go nosisz, też czujesz się cudownie. Jak to możliwe? Łącząc kunszt sztuki perfumeryjnej z najnowszą technologią. Aby stworzyć Phantom, Paco Rabanne zebrał wymarzoną grupę czterech najlepszych perfumiarzy z IFF: Loc Dong ze swoją szaloną kreatywnością, Juliette Karagueuzoglou ze swoim wyjątkowym doświadczeniem w zakresie naturalnych materiałów oraz mistrzów perfumiarstwa Dominique Ropion i Anne Flipo z jej umiejętnością dopracowania najsilniejszych, trwałych mieszanek, jakie kiedykolwiek stworzył dom.

Ich misja: zaprojektować przyjemny zapach, który zwiększy atrakcyjność, pewność siebie i energię. Ich supermoc: Augmented Creativity, nowoczesny proces twórczy, który wykorzystuje sztuczną inteligencję do zwiększania ludzkiej inspiracji i kreatywności, po raz pierwszy zastosowany do tworzenia perfum w Paco Rabanne. Dzięki rozwiniętej kreatywności kwartet mógł wyjść poza swój know-how i wrażliwość artystyczną. Poeksperymentować z nieoczekiwanymi parami zapachów. Aby wybrać odpowiednie składniki, które pobudzają uczucie atrakcyjności, pewności siebie i energii oraz dostroić dawkowanie. A jak pachnie to dzieło? Jak spotkanie. Starcie. Zmieniający umysł, nieodparcie aromatyczny eliksir, który łączy orzeźwiający plusk zielonej cytryny z cudownie kremową lawendą. Sekretnym składnikiem, który zwiększa energię akordu cytryny, jest fantastyczna cząsteczka vintage, octan styrallilu. Pomiary naukowe wykazały, że jego jasnozielono-owocowe aspekty przyciągają uwagę. Pantom łączy więc w sobie substancję stworzoną przez człowieka z bogatymi naturalnymi materiałami. Pikantny olejek ze skórki cytryny z Włoch. Serce paczuli, lekko przydymiony ziemisty niuans z nutą jabłka. I smukła nuta drewna: wetyweria.

Pobudzony orzeźwiającą zieloną świeżością przechodzi w gładką, kremową nutę lawendy. Czy powiedzieliśmy lawenda? Mamy na myśli oczywiście Lavender 3.0, specjalnie przygotowaną mieszankę dla Rabanne, uwodzicielską i nieodpartą… Świeże lawendowe serce stworzone specjalnie na tę okoliczność, aby podkreślić jego najbardziej uwodzicielskie właściwości. Olejek lawendowy najwyższej jakości. Enfleurage 2.0 absolutu organicznej lawendy, który wydobywa najbardziej zmysłowe kwiatowe, aromatyczne, zielone aspekty tego składnika. Wniosek: akord lawendy 3.0, owinięty zmysłowym absolutem wanilii, doskonały. Intensywne samopoczucie. Potężnie sexy. Fantastycznie trwały. Po prostu spryskaj się nim i ciesz się! Gotowy na imprezę.

Poza składnikami: zrównoważony rozwój

Misterny kunszt Grasse, francuskiej metropolii sztuki perfumeryjnej, w połączeniu z najnowszymi metodami ekstrakcji. Pozyskiwanie wysokiej jakości naturalnych materiałów przy jednoczesnym wspieraniu społeczności, które je hodują, aby chronić tę planetę. To jest wizja marki dotycząca przyszłości perfum. Dla Phantom Rabanne współpracował z IFF-LMR Naturals, pionierską firmą założoną w 1983 roku, której zasadą zawsze było łączenie dostarczania wysokiej jakości 100% naturalnych ekstraktów z surowym etosem całkowitej przejrzystości, zaangażowaniem w zarządzanie środowiskiem i zrównoważonym rozwojem. Paczula pochodzi z Indonezji, a następnie jest redestylowana w Grasse. Wetyweria z Haiti posiada certyfikat For Life, globalny standard dla etycznie pozyskiwanych, przyjaznych dla środowiska i społecznie odpowiedzialnych składników. Lawenda łączy serce, stworzone wyłącznie dla marki w Grasse, zrównoważony olejek lawendowy i Enfleurage 2.0 z organicznego absolutu lawendy, metodę ekstrakcji opracowaną w Grasse pod koniec XVIII wieku, wynalezioną na nowo dla XXI wieku.

A jeśli myślisz na dużą skalę: butelka o pojemności 150 ml jest nie tylko spektakularna, ale także wielokrotnego napełniania. Sztuczna inteligencja plus ludzkie emocje równa się zwiększona kreatywność. Zespół Paco Rabanne opracował sój zapach wraz z perfumiarzami, naukowcami i technikami International Flavors and Fragrances (IFF) przy użyciu nowoczesnego procesu rozszerzonej rzeczywistości. Czym jest rzeczywistość rozszerzona? W Phantom każdy aspekt perfumerii został przemyślany na nowo dzięki technologiom nowej generacji, opracowanym dla IFF. Wykorzystując neuronaukę, algorytmy i sztuczną inteligencję, perfumiarze byli w stanie przekroczyć swoje kreatywne granice. Jak zastosować neuronaukę w perfumerii? Program IFF Science of Wellness łączy sztuczną inteligencję i neuronaukę, umożliwiając nam ilościową ocenę emocjonalnych korzyści płynących ze składników lub kombinacji poszczególnych elementów. Określa, które części mózgu są aktywowane, gdy je wyczuwamy. Co nam to mówi? Wiemy, które części mózgu są związane z określonymi emocjami. Teraz można to naukowo udowodnić, jak perfumy wpływają na nasze uczucia. Na podstawie ustaleń ich własny algorytm analizuje receptury testowanych przez nas zapachów. Dzięki temu można określić, który składnik lub kombinacja składników wywołuje określony efekt emocjonalny. Czy Phantom Paco Rabanne został przetestowany przy użyciu tego procesu? Zapach został przetestowany na młodych mężczyznach w wieku od 18 do 35 lat, aby dowiedzieć się, jakie emocje wywołuje w mózgu. Przeprowadzono 45 milionów pomiarów fal mózgowych i odkryto, że te perfumy aktywują trzy obszary dobrego samopoczucia: atrakcyjność, pewność siebie i energię.

Jaką rolę w rozwoju zapachu odegrała sztuczna inteligencja? Czy został on stworzony przez komputer? Nie ma mowy! Nowoczesne narzędzie sztucznej inteligencji IFF ma na celu wspieranie kreatywności perfumiarzy i odkrywanie innowacyjnych ścieżek. Perfumiarze wprowadzają receptury, nad którymi pracują, a algorytm sugeruje nowe kombinacje lub dawki, które wzmacniają pożądany efekt emocjonalny. W jaki sposób te spostrzeżenia zostały tu zastosowane Loc Dong wpadł na szalony pomysł: chciał przedawkować starą cząsteczkę zwaną octanem styrallilu, aby stworzyć futurystyczny, aromatyczny zapach. Program AI zachęcił go do użycia dziesięciokrotnie większej ilości niż w nowoczesnych perfumach! To była optymalna (nadmierna) dawka, aby stworzyć ekstremalne wrażenie dobrego samopoczucia. Wybitny zespół, uszlachetnił formułę kremową lawendą 3.0, aby uzyskać nieodpartą zmysłowość i stworzył w ten sposób aromat przyszłości!